Stavebnice od SH je průměrný standard.
Dobře jsou vyřešeny nasávací otvory chadičů do náběžných hran ocasních ploch pomocí rezinových dílů.
V tomto měřítku v případě lepení klasickou cestou by nešla zachovat jejich "věrnost" (asi by bylo řešitelné vícedílnou formou,
pro ztvárnění tohoto medelu by se zřejmě (určitě) nevyplatila - takové množství stavebnic se neprodá (takových "úchylů", co si ji pořídí se moc nenajde.
Mrzí mne značná tloušťka výlisků krytů podvozku a překrytu kabiny.
(potencionální stavitele upozorňuji, že je nutno upravit sklon dvou "tlakových lahví" úplně vpředu, při zalepení ve sklonu dle fotografií repliky ( se tyto opřou o překryt a hrozí vyvzlínání až na překryt (mě se tak stalo


Dále vůbec není řešeno nasávání vzduchu (nasávací otvor) nad překrytem kabiny (ani zmínka v návodu), navíc je tento, dle mého názoru nízký ...
O letadlu více zde: https://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Model_100
O tomto letadle vím již mnoho let (dle mého názoru, co si pamatuji, byl o něm článek v "Ročenkách L+K" v sedmdesátých letech. (zajímavostí je umístění dvou upravených automobilových motorů Bugatti za sebou s odklonem jednoho doprava a druhého doleva, s náhonem napravo a nalevo podél pilotního prostoru (reduktor/převodovka na dvě protiběžné vrtule je až úplně vpředu, před pilotem).